søndag 11. januar 2015

To LO'er laget i desember

Hos Scrappeland deltok jeg i både Skissekampen og Scrapliften i desember.
Til skissekampen fant jeg noen bilder fra vår tur til Roma i 2008. Valgte tre bilder fra Forum Romanum og Vestalinnenes hus der.


Har brukt ark og blomst fra Prima , sommerfugl fra Petaloo, chipboard fra Blue Fern Studio, bånd og halvperler. Den er farget med gesso og embossingpulver (fra Lindy's Stamp Gang) og litt distress ink til slutt.


Det meste av det jeg har brukt har jeg fått i kit fra Swirlydoos.


Til Scrapliften fant jeg et bilde av meg tatt i England i september, når vi gikk langs Hadrians mur. Her valgte jeg å sette et ekstra bilde av mitt ansikt over hovedbildet. Jeg mattet det og satte det på 3D-puter.


Har brukt stensil, clear gesso, Starburst spray fra Lindy's Stamp Gang og stempler på bakgrunnen. Arkene er fra Blue Fern Studio.


Det lille hjertet som jeg har pyntet med har jeg laget med MOD Podge og fargelagt.
Også her kommer det meste fra kit fra Swirlydoos.


Ingen kommentarer: